Občan vybavuje
Vybavovanie žiadostí, podnetov, sťažností
V prípade podania žiadostí, návrhov a iných podaní (ďalej -žiadosť ) na mestský úrad (Podateľňa mestského úradu – Gen. M. R. Štefánika 375/63 , 916 01 Stará Turá, tel. 032 746 1620, e-mail: podatelna@staratura.sk, elektronický formulár) je povinný mestský úrad tieto viesť v systéme doručenej pošty a prideliť žiadosti osobitné číslo, pod ktorým je vedená celá súvisiaca spisová dokumentácia, vrátane samotnej žiadosti. Žiadosť vybavuje vecne príslušné oddelenie mestského úradu, v prípade ak sa žiadosť dotýka činnosti viacerých oddelení vybavujú žiadosť tieto oddelenia v spolupráci. V jednoduchých veciach, najmä ak možno rozhodnúť na podklade dokladov predložených žiadateľom, mestský úrad rozhoduje bezodkladne. V ostatných prípadoch, (ak osobitný zákon neustanovuje inak), je mestský úrad povinný rozhodnúť do 30 dní od začatia konania; vo zvlášť zložitých prípadoch rozhodne najneskôr do 60 dní; ak nemožno vzhľadom na zložitosť prípadu rozhodnúť ani v tejto lehote, môže túto lehotu predĺžiť odvolací orgán. Ak mestský úrad nemôže rozhodnúť do 30, prípadne do 60 dní, je povinný o tom žiadateľa s uvedením dôvodov upovedomiť.
- Smernica primátora mesta Stará Turá, ktorou sa upravujú podrobnosti o sprístupňovaní informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov v podmienkach mesta Stará Turá Súbor pdf - (334.33 kB)
- Smernica č. 3/2021 primátora mesta Stará Turá o vybavovaní a evidencii sťažností , priestupkov a petícií doručených mestu Stará Turá Súbor pdf - (494.1 kB)